Zwroty produktów

Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo 14 dni kalendarzowych na zwrot Produktu bez podania przyczyny. Bieg terminu 14 dni kalendarzowych rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub osoba trzecia upoważniona przez Konsumenta inna niż przewoźnik weszła w posiadanie Produktu. 

Zwracany Produkt musi być kompletny, bez śladów używania, z nieuszkodzonymi etykietami, naklejkami naniesionymi przez producenta, oznaczającymi że jest to produkt nowy oraz ze wszystkimi dodatkowymi przedmiotami znajdującymi się w opakowaniu (instrukcje obsługi, gwarancje, dodatkowe karty informacyjne itp.), które producent powiązał z Produktem. Mają Państwo prawo obejrzeć produkt jedynie w sposób niezbędny do stwierdzenia cech, charakteru i właściwości Produktu. Posługując się Produktem w inny sposób odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości Produktu.

Przykładowo:

Jeżeli kupili Państwo nóż zamknięty w zapieczętowanym pudełku, to proszę przeciąć plombę, delikatnie otworzyć pudełko, wyjąć nóż, obejrzeć go, sprawdzić jego właściwości np. jak tnie kartkę. Jeśli jednak chcieliby go Państwo zwrócić, prosimy dokładnie tak samo spakować w oryginalne opakowanie z całą zawartością dołączoną do noża oraz zabezpieczyć Produkt na czas transportu w identyczny sposób, w jaki otrzymali go Państwo od nas.

Podobnie gdyby zakupionym Produktem był termos, można go wyjąć  z pudełka i z folii zabezpieczającej, obejrzeć go i w przypadku zwrotu dokładnie tak samo zapakować w firmowe pudełko i zabezpieczyć na czas transportu. 

Prosimy nie posługiwać się wspomnianym nożem w inny sposób, czy nie nalewać płynu do termosu itp., bo będzie to oznaczało, że Produkt był używany

Jeżeli zakupili Państwo Produkt zapakowany przez producenta w firmowym przezroczystym blistrze i chcieliby go Państwo zwrócić, prosimy obejrzeć Produkt, ale nie rozcinać blistra, aby kolejny Klient również mógł otrzymać oryginalnie zapakowany Produkt

My ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, aby Państwo otrzymywali Produkty nie noszące śladów używania, dlatego każdy zwracany Produkt dokładnie oglądamy i procedurę otwarcia przesyłki zwracanego Produktu filmujemy, aby móc się posłużyć tym materiałem w kwestiach spornych. Dopiero w ten sposób sprawdzony przez nas Produkt dopuszczamy z powrotem do sprzedaży, również plombując opakowanie (jeżeli to przewidział producent). Taka procedura daje pewność, że kolejny Klient, który nabędzie ten konkretny egzemplarz Produktu otrzyma go w takiej postaci, w jakiej producent przewidział go do sprzedaży.

Zwracamy Państwu wszystkie płatności związane z zakupem Produktu oraz koszty jego dostawy do Państwa, z wyjątkiem kosztów dostawy wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostawy innego niż zwykły najtańszy sposób dostawy Produktu oferowany przez Sklep Internetowy naprzelaj.com.pl. Innymi słowy: nie zwracamy kosztów dostawy np.: powiększonych o wybraną przez Państwa opcję płatności za pobraniem lub jeżeli dokonali Państwo dodatkowo płatnego przekierowania dostawy w firmie kurierskiej. Zwracamy koszt dostawy produktu do Państwa, w przypadku zwrotu całego zamówienia, tzn. gdy zakupili Państwo np. 3 produkty, a zwracają jeden, nie zwracamy kosztu dostawy przesyłki ponieważ dwa produkty zostały Państwu dostarczone.

Państwo ponoszą koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy.

Sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie, zaginięcie itp. Produktu w przesyłce zwrotnej. 

Procedura zwrotu:

Prosimy wypełnić Formularz zwrotu, dostępny w tej zakładce i wysłać go e-mailem na adres sklep@naprzelaj.com.pl lub listem poleconym na adres:

Foradventure Michał Bruzda, Sklep NaPrzełaj, ul. Poprzeczna 41 A, 05-840 Brwinów 

Produkt prosimy odesłać niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy na adres:

Foradventure Michał Bruzda, Sklep NaPrzełaj, ul. Poprzeczna 41 A, 05-840 Brwinów.

Sprzedawca zwróci Państwu płatności w ciągu 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, mamy jednak prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania z powrotem Produktu.

Zależy nam również, aby procedura zwrotu Produktu przebiegła sprawnie, prawidłowo, abyście Państwo szybko otrzymali swoje płatności z powrotem. 

Dlatego sugerujemy, aby przesyłki zwrotne przesyłać za pośrednictwem firm kurierskich. Możecie Państwo nadać przesyłką bezpośrednio z domu lub z tzw. Punktu Kurierskiego. My taką przesyłkę otrzymamy do rąk własnych w 90% przypadków w ciągu 3 dni roboczych. Standardowo przesyłki kurierskie są ubezpieczone, docierają do adresata szybko i bezpiecznie, bez uszkodzeń zawartości (jeśli są odpowiednio zabezpieczone).

Jest to najszybszy i najpewniejszy sposób obsługi zwrotów – my dostajemy nieuszkodzony Produkt, a Państwo od razu zwrot płatności

Jeżeli będą mieli Państwo pytania dotyczące zwrotów, jak odpakować kupiony produkt, w jaki sposób go obejrzeć, spakować ponownie, czy nadać do wysyłki lub jakiekolwiek inne zapytania - prosimy skorzystać z naszej infolinii tel. 787 742 262 lub wysłać zapytanie na adres sklep@naprzelaj.com.pl . Dołożymy wszelkich starań, aby pomóc Państwu w zaistniałej sytuacji.

FORMULARZ ZWROTU